Digitale tanker
om smarte løsninger.
Her kan du lese mer om ny teknologi, digitale utviklinger og spennende nyheter!
Her kan du lese mer om ny teknologi, digitale utviklinger og spennende nyheter!
Midten av november. Vi går inn i en svært viktig periode for norsk varehandel, i det folk skal starte sine innkjøp inn mot jul og Black Friday har tatt over som årets julegave-dag. I år kommer julaften i tillegg på en tirsdag, noe som gjør at flere av oss vil handle både på søndagsåpne kjøpesentre fjerde søndag i advent og lille juleaften. Og nærmest før juleribba er i magen, begynner vi å tenke januarsalg og hvor kan vi sikre oss de beste tilbudene.
Hvert kvartal deler Ipsos Norge tall for bruk av sosiale medier i Norge. Nå er tallene for tredje kvartal 2019 endelig ute! Vi har her lagt ved Ipsos sin flotte oversikt. Dette er kult!
Brenner du for digital annonsering som gir resultat, gode brukeropplevelser, smarte applikasjoner, og nettsider med klare mål? Da kan du være med å skape målbare resultat for kundene våre i digitale medier!
...men ikke alle har fått denne funksjonen enda.
Et nytt år står snart for døren. Med et nytt år kommer spørsmålene om hvilke endringer eller trender vi vil se.
Utviklerne bak de sosiale medieplattformene følger godt med på brukernes digitale atferd, for å hele tiden tilpasse plattformene etter hvordan vi endrer oss. Slår vi sammen funnene i trendrapporten «5 Consumer Shifts Shaping 2020 and Beyond» fra Facebook, og nyhetene som ble lansert på Facebooks årlige F8 samling tidligere i år, kan vi se hva som med høy sannsynlighet vil finne veien til Norge den kommende tiden.
Vi søker SEO-konsulent
Både vi og kundene våre vokser - og nå trenger vi forsterkninger! Vi ser etter en SEO-konsulent. Du vil jobbe med:
Programmatiske annonsekjøp, også bare kalt "programmatic", har fått en sentral rolle innen mediekjøp de siste årene og får ofte en god bit av kaka når budsjettene skal fordeles. Mange ser god verdi i å bruke denne formen for annonsekjøp, men med en kjøpsmetodikk som gir mer treffsikre og kostnadseffektive kjøp, følger også ansvaret om å bruke verktøyet riktig.
Det skjer mye spennende på sosiale medie-fronten. Nye produktoppdateringer lanseres og ny teknologi blir til. Vi har tatt et lite dypdykk i hva som har skjedd den siste tiden i de ulike sosiale mediene vi jobber mest med!
Ipsos deler kvartalvis tall for bruk av sosiale medier i Norge. Tallene for årets andre kvartal er endelig ut! I denne bloggen gjengir vi Ipsos sin gode statistikk og oversikt. Spennende!